Skocz do zawartości
Karolciaaa

Bezpieczeństwo wewnętrzne na USie

Rekomendowane odpowiedzi

Studiuję już na trzecim roku Bezpieczeństwa wewnętrznego na Uniwersytecie Szczecińskim i uważam, że jest super. Dużo ciekawych informacji, wiele wycieczek i wspaniali wykładowcy. Jak najbardziej polecam studiowanie na tym kierunku i to właśnie na Uniwersytecie Szczecińskim. Jest dużo zabawy i ciekawych infromacji. Uważam, że to, czego się uczę, jak najbardziej przyda mi się w przyszłości i, gdy tylko skończę studia (oprócz licencjata to i magisterkę), planuję pracować w Policji. Myślę, że to fajna praca i z pewnością mi się spodoba. Praktyki w tej instytucji były super, więc na pewno nie zrezygnuje z pomysłu pracy w Policji. Wiele osób mówi, że nie warto pracować w Policji, że to hańba, że to, że tamto. Ja uważam, że mimo wszystko jest super i warto to podejmować.

A Wy co myślicie o Uniwersytecie Szczecińskim? :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Wypowiedzi z ostatnich 10 dni